Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

En stressig dag som blev bra ändå

Publicerad 2017-08-10 20:51:01 i Livet,

Orkar inte ens återberätta vilken sugig dag jag haft idag. Vaknade ju tidigt som ni vet och efter det mådde jag piss bara. Var tvungen att skjuta på ALLT idag. Vilket i sIn tur gjorde mig skitstressad så att jag fick magont osv. MEN dagen blev okej iallafall när jag hann ikapp den. 

Vid 13 åkte jag och Espen till Emelie och August i ett par timmar. Vi drack te och bara snackade vilket var väldigt skönt då jag var uppe i varv. Men när jag åkte därifrån kände jag mig lugn! Så tack Emelie! 


Efter det åkte jag fort som attan och köpte fika då min kusin, hans tjej och dotter kom hem till oss. Också supertrevligt! Men fr.o.m. nu under flytten och allt ska jag inte boka upp mig för mycket på en dag haha😅 

Haha usch alltså vilka tråkiga inlägg det blir nu i dagarna. Om ni nu inte vill ha bilder på flyttlådor och smutstvätt?😜 Men håll ut!! Imorgon ska jag och Sebbe fira hans födelsedag på ett supermysigt sätt! (hoppas jag iallafall). Och då kommer det nog fina bilder på detta under helgen!

Kram på er alla fina som orkar läsa mitt struntprat!❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela