Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Smoothie in a jar

Publicerad 2017-04-09 18:22:35 i Mat är gött, Materiella ting, Sötsaker,

Idag var hela familjen på tur här hemma. Först var vi på berget där Espen sov i vagnen och jag och Sebbe satte oss och solade vid en utsiktsplats. Himla trevligt! Sedan åkte vi till Mio och spontanköpte dessa fina flaskor! Blir ju mycket härligare att dricka gottis från en sådan fin flaska ju?! Bjöd över Jennifer, Bekim och Leona lite snabbt så fick dem smaka på denna goding. Slutade med att vi köpte thaimat också som var riktigt gött en söndag som denna. Mysigt att vi kan börja använda uterummet nu också. Iallafall på dagen! 
 

Kommentarer

Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Publicerad 2017-04-10 14:54:06

Men så himla snyggt! Och gött med thaimat, yummmmiie

Svar: Tack!! Ja muuumma på det alltså ;)
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela