Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Gottigt

Publicerad 2015-11-24 06:59:00 i Livet, Mat är gött,

Sebastians carbonara<3 Medan han beklagade sig över att den blev dålig satte jag glatt i mig tre tallrikar hehe.
Igår kväll gjorde jag grekiska biffar och till det en sallad,samt tzatsiki, stekta majskolvar och oliver. Mmmmums!
Sedan fick jag som vanligt dessertsug. Slängde ihop klassiska krabbelurer. Men fan så mätta vi blev sen. Sebbe bah: Vi klarade oss nästan! Haha japp. Nyttiga middagen blev mindre nyttig.
Eftersom jag blev uttråkad efter att Sebbe åkt till jobbet 03.38 så gick jag upp, tog en galet varm dusch i typ 30 minuter och bara njöt. Skulle kunna ta en till. Sedan frossade jag i dessa frukter och äppelmust från Bramleys. Min favoritdryck! Nu skulle jag egentligen behöva sova lite mer men klockan ringer 8.00... Utflykt idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela