Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

In the ocean

Publicerad 2018-03-01 09:02:00 i Barnrum, Vårt hem,

Godmorgon people!!
Vet ni vad?? Idag är dagen då jag klipper lugg. Japp 16.45 händer det. Inte en rak lugg för det har jag gjort sedan jag var liten och ångrat mig varje gång. Nej utan en gardinlugg. Måste lära mig att styla den dock hehe. Men en tjej på instgram visade så bra häromdagen så ska försöka anamma det!
Vad jag skulle visa i detta inlägg är Espens ganska nya plansch med havsdjur på. Tycker den är underbar. Älskar akvarell-motiv. Gjorde sig väldigt bra mot Espens blå väggar också. Finstädade övervåningen här hemma igår. Dammsög och torkade golv. Tog även tag i hans rum då. Bara stängt dörren det senste då ALLA hans leksaker legat framme. Och när man trodde att allt var framme hittade han ännu mer saker att hälla ut. Golvet existerade liksom inte. Men nu när jag städade passade jag även på att knäppa några bilder!
Hittade även denna fina lilla ballonglampa förra veckan. Beställt lite fina grejer från H&M som är sjuuukt försenade. Gått nästan två veckor och varorna har inte ens gått iväg än. Så irriterande. Så tanken är att lampan ska upp nånstans på väggen till slut. När jag komponerat ihop den med dem andra sakerna;) Kostade bara 99,90! och finns i flera färger. Fynd! Nu ska jag sälja en grej på Blocket och sedan ska vi ta tag i dagen! Hoppas din torsdag blir underbar<3
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2018-03-01 09:38:33

Fortfarande ett fan av den blå färgen i Espens rum!
Och postern blev ju klockren där! Riktigt tjusigt!

Väntar med spänning på att se luggen!
Lycka till!
Kram

Svar: Ja så himlans fin! Visst gjorde den sig bra?!
Min frisör blev sjuk så inte blivit med lugg än :((
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela