Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

En snyggare fikastund

Publicerad 2018-03-09 18:00:41 i Livet,

Igår hade jag äran att fika med denna böna. Hon ska flytta från Skövde och bosätta sig i Götlaborg för plugg och jobb. Så kul att hon fått jobb på Ralph Lauren?!
Vi fikade på mina hembakta bullar och prattade om karriär och annat roligt och peppande! 
Helt sjukt snygg är hon alltså!!
 
Nu ska jag och Espen klä på oss alla varma kläder vi har och åka till Tidaholm för att se pappa Sebastian spela sin första fotbollsmatch på ganska länge! Vi stannar nog bara en halvlek då det ska bli ganska kallt och bubbis ska sova. Så nu ska jag lägga fram alla bra kläder! Trevlig fredag på er alla!<3
 

Kommentarer

Postat av: Jennika

Publicerad 2018-03-09 20:59:55

Fina ord goding ❤️ Tack för gårdagen!

Svar: ❤️❤️❤️
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela