Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Can´t get enough

Publicerad 2018-03-15 10:43:02 i Blomster,

Bjuder på blomster denna underbara morgon. Kan ju inte få nog av dessa vackra skapelser som Bellas Blommor fortsätter leverera.
Vi hade ju gäster här igår och det var hur nice som helst som vanligt. Mycket stim med kidsen som går crazy med varandra haha. Inte så konstigt att Espen sov till 8.30 idag kanske! Även jag känner mig utvilad. Vid lunch kommer Emelie och August hit och ska köpa med sig sushi. Så mysigt<3 Innan det ska jag göra ordning på att disk och fixa med tvätt och sånt som jag skjutit upp hela veckan... När jag säger att tvättstugan är belamrad med stryktvätt och annat så är det en underdrift. Helt sjukt mycket tvätt. Ni vet när man låter all smutstvätt rinna över för att det inte är någon idé att tvätta den då det inte finns plats att hänga haha. Men som sagt. Ska styra upp det idag. Sen tar jag helg;)
 
Och alltså HEJ OCH VÄLKOMNA alla nya läsare! Vart kom alla ni ifrån?? Så glad:D 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela