Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Bullfika

Publicerad 2018-03-18 13:49:00 i Livet, Livet,

Hello there! Sunday funday inte sant? Vi startade dagen med en hotellfrulle. Hur nice?? Promenerade till Scandic i stan och smaskade på pannkakor och dylikt. Satt riktigt bra. När vi kom hem tog vi ett varv med dammsugaren och dammvippan här hemma. Riktigt skönt för heeeelt sjukt vad det blir smutsigt fort hos oss. Efter att svetten runnit på oss alla här hemma så åkte Sebbe till sina föräldrar en sväng. Jag åkte till Växthuset för att köpa jord osv och tänkte göra påskfint ute. Men finns tydligen inget att plantera pga kylan... Kunde jag ju förstått såklart. Men köpte lite annat påspynt och pyssel jag tänkte sätta mig med innan grabbarna kommer hem. Kul! Dem har min kamera aoch mobil i väskan så bjuder istället på bilder från när Emelie och August var här i veckan och åt lunch och fikade<3
 

Kommentarer

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2018-03-18 14:01:05

Så gott det är med bullar!!

Svar: Inte mycket som slår hembakta bullar och ett glas mjölk😍
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela