Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Godmorgon tisdag!

Publicerad 2017-05-30 09:37:44 i Barnrum, Livet, Vårt hem,

Bjuder på lite bilder från Espens rum och hans fina E:lampa!


Imorgon åker vi ju utomlands vilket ska bli så himla härligt! Jag har packat alla väskor sedan i söndags och är fortfarande rädd att glömma nåt viktigt... Lite nervöst att flyga med bubbisen i 5 timmar också men det blir väl som det blir!😂 

Nu på morgonen har jag och Espen städat badrummen och dammsugit nedervåningen änsålänge. Ska försöka torka golvena också. Kommer inte ihåg när jag gjorde det senast hehe. Frääääscht. Men med kids som klener blir det ju smutsigt lika fort så då blir man inte så motiverad haha. Jag tycker iallafall att det är skönt att komma hem till ett städat hem när man är bortrest. Kommer vara tvätt och annat att ta hand om nästa vecka så det räcker tänker jag. 

Ska snart gå på promenad med Espen så han för sova lite. Han sov en gång igår men var ändå vaken till sent på kvällen efter många försök till nattning... Så idag får han nana i vagnen tidigare. 

Sedan, när klockan slår 11, ska vi till nya lägenheten och snacka med byggarna som ska renovera om ett par månader. Vi ska nog diskutera vad om ska göras överlag så dem kan lägga upp en tidsplan typ! Ska försöka ta lite kort kanske så ni får en bild av hut det ser ut. Vad tror ni om det? 

Hoppas du för en fin dag som läser detta!🌸 

Tryck gärna på hjärtat så jag vet vilken sorts inlägg du gillar!❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela