Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Glad valborg!

Publicerad 2017-04-30 17:23:25 i Livet, Mat är gött,

Här är lite bilder från i fredags när vi åt på Glädje med Jennifer, Bekim och barnen! Dem tyckte inte om sin mat så värst men min var sketagod! Jag åt råbiff till förrätt och oxfilé till varmrätt. Mumsigt värre!
 
Annars då? Vad gör folk på Valborg nu för tiden. Espen mår ju inte så bra så vi ska vara hemma ikväll och mysa och be till gudarna att vi får sova iallafall några sammanhängande timmar inatt ;) Vad har vi gjort idag annars? Jo vi har handlat en massa fina uteblommor som jag planterat. Det var himla härligt att sitta på gräsmattan och påta i solen kan jag lova! Och jag har gått och blivit med cykel också. Gaah den är så fin, en Skeppshult med barnsadel på. Ska bli roligt att testa den med Espen. Men först måste vi köpa cykelhjälm till honom. (japp jag har köpt en till mig själv). Vi testade en massa där vi köpte cykeln men vill ha en fin till honom.. Dem kostar typ 500 spänn så då ska den vara fin! Sebbe och Espen tog bilen hem medan jag cyklade hem mitt vrålåk. När jag testkörde på parkeringen innan jag köpte den så ropade jag till Sebbe i farten att "Åh vad härligt och det är att cykla. Det hade jag glömt!". Sen höll jag på att dö av trötthet när jag cyklade hem haha. Långa uppförsbackar och motvind var precis vad jag ville ha haha.
 
Nu tar jag ett litet break i sängen medan Espen och Sebbe äter. Snart ska vi ta tag i maten. Oxfile och krossad potatis. Var lat idag och köpte Jensens rödvinssås hehe. 
 
Hoppas du får en härlig Valborg!

Kommentarer

Postat av: L

Publicerad 2017-05-01 09:07:47

Åh vad gott det såg ut!

Svar: Det var så gott!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela