Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

The big secret is out!!!

Publicerad 2018-03-08 07:59:16 i Bygga hus, Livet, Vårt hem,

Varför bjöd jag på denna gofikan i tisdags egentligen? Vad är det för möten vi varit på i både Jönsköping och Skövde?? Kan ni gissa? Okej jag ska berätta...
Anledningen till att vi bjöd på fika här hemma i veckan var för att det var en kvinna här vid namn Mia som jobbar med något speciellt. Vad jobbar hon med då?
Jo hon ritar nämligen hus! VI SKA BYGGA HUS! Yes du hörde rätt. Vi ska bygga vårt drömhus! Och det är fasiken svårare än vad vi trodde. Vi har kontaktat ett fåtal företag för att jämföra priser och kvalité. I tisdags fick vi en offertpresentation från Mia som jobbar på Willa Nordic. Vi inväntar även skiss från Trivselhus. Detta är ju den största och viktigaste affären vi kommer göra. Och då ska den göras rätt! 
 
Någon mer som byggt hus? Har ni några tips på vad man MÅSTE ha? Tvättnedkast är på min lista hehe...
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-03-08 10:39:49

Va kul, grattis! Vi har en sockeldamsugare i köket- super att bara sopa in smulor direkt i liten lucka vid golvet👌. Ventilation i köksskåpet med sopor hade varit bra-d har mina föräldrar👍. Lycka till!

Svar: Tack snälla! Åh ja det var ett bra tips! Tack!:D
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Publicerad 2018-03-08 10:51:25

WOW, GRATTIS!!! :D Så himla himla härligt, all lycka!

Svar: Tack:D Så sjukt roligt!!!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Emelie

Publicerad 2018-03-09 20:58:32

Wow! Vad kul!! Vilken stad ska ni bygga i? :) grattis! Ska bli kul att följa er resa här i bloggen (hopps jag! ) och alla val ni gör! :)

Svar: Så roligt! I Skövde har vi köpt tomt:) ja det ska du allt fö följa vare sig du vill eller inte 😜 tack!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela