Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Snygg förvaring i köket

Publicerad 2018-03-10 09:39:34 i Materiella ting, Vårt hem,

Äntligen har vår fina nya mässingstång fått komma upp på väggen i köket. Jag menar hur nice?! Det behövdes lite krokar för att hänga diverse saker på i köket.
Såhär tom var väggen innan. VI tänkte först hänga en tavla här men så ändrade vi oss.
Och en så trevlig detalj! Hur söt är den lilla penseln som hänger över skärbrädan?? Köpte den för någon vecka sedan. Kanske nämnt det?? Men iallafall lite charmigare än den jag har i silikon som jag fick med i paketet med bakplåtspapper hehe. Och skärbrädan är också ny. Fint att lägga upp lite gottigt på!
Redan lördag igen också! Vi ska fira min pappa som fyller 60 år idag!! Hipp, hipp hurra! Vi ska äta lunch på Knistad Herrgård sedan idag. Ska bli så mysigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela