Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Flower power

Publicerad 2018-03-07 16:16:51 i Blomster, Samarbete,

I samarbete med Bellas Blommor.
Hundra nyanser av rosa har flyttat in i vårt kök och jag älskar det! Såhär års är ju min stora favorit just ranunkel. Och denna bukett är ju fylld av tre olika sådan! Denna underbara bukett kommer, som ni säkert kan gissa, från Bellas Blommor!
Ranunkel i tre utföranden. Vit, en häftig grön och underbar rosa! Tjejerna och butiken har ju flyttat nu till en helt fantastisk lokal på Hertig Johans Torg som ni bara måste besöka!
På Bellas Blommor säljer dem även dessa populära ljus som både är snygga och av riktigt bra kvalité! Jag passade på att matcha veckans bukett såklart med denna härliga kulör;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela