Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Eataly

Publicerad 2018-03-06 08:49:15 i Livet, Mat är gött,

Godmorgon!
 
För en gångs skull vaknade jag innan Espen hehe. Då är man utsövd! Vill börja dagen med att visa lite bilder från Eataly i Stockholm. Vi åt inte eller så utan gick bara in och kikade. Det var verkligen superfint och så cool känsla! Hade jag bott i Stockholm hade jag garanterat shoppat loss på härlig pasta osv. Mums! Även om det kanske inte är mycket större skillnad på deras produkter än i min vanliga mataffär så är det själva känslan man vill åt. Iallafall jag!
 
Hade verkligen en så mysig och slapp helg i huvudstaden. Inga måsten. Inga sovpauser att planera sin dag runt;) Borta bra men hemma är ju dock bäst och det var skönt att komma hem till min lilla familj<3 Tillbaka till en vardag igen! Idag ska jag städa här hemma. Och så vill jag fortsätta sy på en liten skjorta jag håller på med till Espen! Sedan har vi faktiskt ett möte idag igen. Tror jag kan säga imorgon vad alla dessa handlar om! Nyfikna??;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela