Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Bye bye huvudstaden

Publicerad 2018-03-04 08:55:45 i Livet,

(null)
Eller snart iallafall! Jag ligger och väntar på att mina kompisar, som tydligen inte är lika morgonpigga som jag, ska vakna.  (null)
Är sååå hungrig haha. Klockan ringer 9 och då får dem bannemig gå upp tycker jag😅 Då ska vi iallafall äta frukost och mysa det sista innan jag tar bilen tillbaka till Skövde. Blev ganska sent igår då vi satt uppe och skrattade så jag grät till Släng dig i brunnen. Tips!! Så kul! 

Hmm några minuter till frukost nu.... kämpa Lisa.  (null)
(null)

Kommentarer

Postat av: ISA

Publicerad 2018-03-04 17:30:44

Men vad ser jag!! Du har varit i MIN stad! Hade ju kunnat hålla utkik efter dig ;) Jaja, verkar som du haft det såå fint, mysigt <3

Svar: Haha JA! Nästa gång varnar jag dig innan ;) Supermysigt! Vill komma igen när våren verkligen anlänt så man slipper frysa arslet av sig haha!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela