Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Uppgradering av säng

Publicerad 2018-01-25 22:01:28 i Barnrum, Espen 2 år, Mat är gött, Vårt hem,

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Ta-daaa! Espen har fått sig en junior-säng i sitt rum. En från Sebra för att vara med exakt. Tycker den är så himla fin verkligen! Vi valde en mörkgrå!

Alltså herregud, denna dagen har verkligen runnit mig genom fingrarna!! Men har gjort så mycket!
  • Shoppat loss på La Ramis rea. (50% i hela butiken)
  • Mött upp mamma för att åka till Erikshjälpen. Letar febrilt efter en fin träpall men den vill aldrig hitta mig. Hittade dock ett gammalt dockhus som jag ska tapetsera om. Sök på Anna Kubel dockhus så får ni lite inspo;)
  • Efter det lunchade vi på golfen. På torsdagar är det pannkakor där. Mums!
  • Sen fick jag ett ryck och ville åka till Kristinedal och leta tyg. Har ju köpt mig en symaskin så är såååå pysselsugen. Älskar att jag funnit lite hobbies!!
  • Sen kom jag och Espen hem vid 17 så då har han badat osv. När Sebbe kom hem gick jag ut på en promenix med Jennika som var riktigt härlig. 
  • Sen har det ju hänt att Sebbe stått för maten två dagar denna veckan. Och herrejisses vad skönt det är att komma hem till färdiglagad mat?! Vi fick slå oss ur vår matsedel lite dock. Skulle ju göra ljummen potatissallad men gissa vad vi åt upp igår? Japp. Potatisen. Tänkte inte alls på det så det blev typ en kyckling wok, pommes och sallad haha. Men också jättegott! Detta åt vi framför Mandelmanns<3 
  • Nu ska jag sitta vid symaskinen en lite stund innan vi ska sova. Så god natt mina kära vänner!❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela