Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Termobyxor och korv i termos

Publicerad 2018-01-15 08:32:10 i Livet,

(null)

(null)

(null)
God morgon allesammans!

Jag inväntar en elektriker som sätter upp ljusslingor i våra fönster här hemma. Och så ska det komma en som ska få hjälpa mig få upp ett hyllsystem i vår groventré så det blir lite ordning där. Nu slänger man bara jackor på en stol för att allt är kaos ändå haha. Vantar, mössor och dylikt hittas lite varstans. Men idag ska det bli ändring på det! 

Hade du en bra helg annars? Min gick lite för fort kände jag! Fredag och sen måndag bara jag blinkade. Igår åkte vi upp och lekte lite snabbt med klanen från Skara. Vi tog med korv i termos som lunch. Det blev rätt kallt och Espen ville bara gunga och knappt röra på sig haha. Så det blev inte en så lång stund som sagt. Men lite pulka hans det allt med! 

- Blir sååå glad när du trycker på hjärtknappen❤️ -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela