Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Spontanfrulle

Publicerad 2018-01-17 15:21:50 i Frukost, Livet,

(null)

(null)
Så mysigt att Agnes kom till oss igår och åt frukost alltså<3 Espen blev helt till sig när hon kom. "Busiga Agnes" komm hon säkert kallas när Espen lär sig prata😅 

Espens operation på måndag blev inställd och framflyttad tills vidare pga förkylning. Dem ska ju in i munnen och sy och greja så det blir svullet och täppt som det är. Lite riskabelt att söva nu annars. Så det är bara att ladda om och bli friska här hemma. Typisk tid på året liksom. Men men! Har varit hemma idag och väntat på paket som kommit från Lekmer. Ska bara montera det så får ni se vad det är haha. Shit vad jag avskyr att montera grejer. Även fått hem en ny matta till matsalen som jag väntat såååå länge på! Om du vill se den med en gång ligger den ute på min instastory☺️ För du följer väl mig på instagram? Lisajungqvist.blogg.se heter jag där! Klicka på namnet så kommer du dit direkt!
Puss på er!!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2018-01-17 19:31:30

Jobbigt med fördröjning när ni laddat och förbrett er, men samtidigt gott att han får må så bra som möjligt vid op ❤️ !

Svar: Ja men precis<3 Man vill ju utgå från dem bästa möjligheterna!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Vanos

Publicerad 2018-01-17 22:04:05

Vad mysigt! ^^

Svar: Verkligen!:)
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela