Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Solsken och lek i parken

Publicerad 2018-01-28 10:24:00 i Livet,

Gårdagen alltså, trodde nästan att solen hade slutat existera faktiskt. Men igår sken den som aldrig förr! Jag och Espen gick ut på en promenad för att han skulle sova. Njöt så mycket! När han somnat gick jag i lite affärer och kikade samt köpte med mig en smörgås. För vi skulle nämligen möta Ted, Linnea och Lars i parken vid oss. Espen har fått dille på att gunga men det blev lite rutschkana också. När det bet ordentligt i kinderna gick vi hem och värmde lite köttfärsås och spagetti. Idag är det grått och regnigt igen men jag lever fortfarande på solens strålar sedan igår<3
 
Dem tre första bilderna har bästa Lars tagit! Och så var ju han tvungen att vara med på bild för en gångs skull så dem två sista har jag tagit ;) Ni har väl inte missat att man kan köpa hans fotografier på Printler?? Här finns dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela