Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Ibland är det okej att äta äppelpaj till lunch...

Publicerad 2018-01-16 12:50:00 i Livet,

Som häromdagen när det blev över äppelpaj från kvällen innan, då tryckte jag bestämt i mig detta underbara och lyssnade på podden Skäringer & Mannheimer samt pillade med lite inlägg till er. Har gjort upp en liten plan att försöka tidsinställa ett inlägg om dagen och fixa detta kvällen innan. Just för att ni ska få minst ett inlägg om dagen. Det tycker jag känns nice för min egen del faktiskt! Älskar ju min blogg men har känt mig lite up and down det senaste och det måste man ju tillåta sig själv att känna ibland innan livet rer ut sig igen. Vilket det alltid gör!:) Men vill inte att bloggen då ska hamna i en dvala liksom. 
 
Och hörrni! Vissa är ju superduktiga på att kommentera här inne. Men kan inte alla försöka tänka till och fundera på vad just DU vill se här inne! Skulle verkligen göra mig så glad att få hjälpen att utveckla bloggen!<3 Man måste inte skriva sitt namn eller så och det är okej att vara anonym om man tycker det känns jobbig! 
 
En liten läxa till er underbara läsare<3

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2018-01-16 15:04:45

Jag är en sucker för vardagsliv, tyvärr är jag för grå för shoppingkollage a la Gabriella Joss och scrollar lätt förbi Blondinbellas aktieinlägg/jobbinlägg... Jag älskar barn & familjelivbloggar 😍😂 Men ärlighet i det är underbart, humorn hos Spiderchick liksom! ❤️

Svar: Tack fina du för din kommentar😍 vad skönt att du skriver det! Då behöver jag inte må dåligt över att man bara gör en massa vanliga halvtråkiga saker för det mesta utan vardag är välkommet också!😅 ska tänka på allt detta!!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela