Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Burgers & birthday gifts

Publicerad 2018-01-14 16:24:33 i Mat är gött, Sötsaker,

Igår kväll kom Sebbes familj hem till oss och åt hamburgare och önskade Espen grattis i efterskott. 
Min kära make hjälpte till med middagen så vi tog 50/50 av arbetet och det blev riktight bra och smarrigt! Hans tunt skivade potatisar i ugn är riktigt goda!
Jag blev himla nöjd över min hemmagjorda hamburgedressing också!
Woop woop, dinner is ready!
Jag totalt improviserade en smulpaj till efterätt. Den blev också godkänd! Till den serverades vaniljvisp. Så längesen jag åt det!
 
- Blir så glad när ni pushar det lilla hjärtat <3 -
 
 
 

Kommentarer

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2018-01-14 19:30:05

Vad gott! Och så mysigt :)

Svar: Riktigt mysigt!!:)
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela