Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Väskorna är packade!

Publicerad 2018-02-11 13:58:06 i Espen 2 år, Gomspalt, Livet,

(null)

(null)
Nu ska familjen bara vakna😅 Som rubriken lyder är vi så gott som färdigpackade inför några dagar i Göteborg. Vi börjar med en natt på Gothia Towers och en trevlig måltid! Imorgon bitti ska vi infinna oss 06.30 på Sahlgrenska. Nervööööst!! Men vi hoppas allt kommer att gå bra. Vill spola fram till uppvaket. Väntan är fan det värsta... Förutom sövningen. Usch senast fick dem ta till masken och då blev han ledsen men somnade snabbt in i narkosen. Men bläää. Senast tog operationen nästan 4 timmar. Och det är en lång tid att vara borta från vår lille. Speciellt under dessa omständigheter. Men vi ska vara starka! Köpt lite bilgrejer till honom som ska få när han vaknat till❤️

Önska oss lycka till!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2018-02-11 15:13:10

Skickar tankar med värme & kramar!

Svar: Tack❤️
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Jennifer

Publicerad 2018-02-11 17:46:32

Finaste killarna ❤️

Svar: ❤️❤️
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Nathalie och Herbert

Publicerad 2018-02-11 18:52:27

Lycka till med allt imorgon! Vi tänker på er!😚❤

Svar: Tack fina ni❤️
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Frida

Publicerad 2018-02-12 20:20:41

Skickar massor med lycka till och styrkekramar! ❤️

Svar: Tack❤️❤️
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Agnes

Publicerad 2018-02-16 14:03:51

Nu grät jag också en skvätt, fina fina underbara ni! Såååååå skönt att allt gått bra. Massa kramar

Svar: PUSS!!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela