Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Våriga blomster och hembakat

Publicerad 2018-02-09 16:45:00 i Blomster, Samarbete,

Detta inlägg är i samarbete med Bellas Blommor.
I TOLD YOU SO DIDN´T I!? Våren har flyttat in hos oss idag och det är tack vara Bellas Blommor såklart! Och hur gulliga är inte dem rosa blommorna som är på kvistarna. Det är tydligen persikoblommor. SÅ BALLT! Jag hoppas att blommorna hinner slå ut lite mer innan söndag så att vi får njuta av dem till fullo. Det är nåt speciellt med rosa ju. Enligt fengshui är rosa tröstande och sorgeskingrande. Lite som en mammafamn, skriver Mirelle tex. Och det tycker jag stämmer vädligt bra. Har en ljusrosa stickad tröja hemma som alltid känns extra mysig och härligt att gå förbi spegeln i. Så mer rosa blommor åt folket!
 
Det var iallafall härligt att ha essa blommor som utsikt underf fredagsfikan men Espen. Hembakade bullar. 7/40 bullar blev ju helt ok. Två av dessa ligger nu i våra magar hehe. Vi har precis slagit oss ner i soffan framför en film. Bilar, gissa vem som valde den haha. Snart kommer Sebastian hem hoppas jag så vi kan göra heeeelg! Ikväll ska vi äta löjromstoast och det ska bli så gott!!!
 

Kommentarer

Postat av: Joanna-livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom typ 2

Publicerad 2018-02-09 17:42:37

Så gott

Svar: Supergott!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela