Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Sydde en jumpsuit helt själv!

Publicerad 2018-02-07 17:26:00 i Barnkläder, DIY, Espen 2 år,

Hur cute blev inte denna dressen jag sydde till Espen?? Klappar mig själv lite på axeln. Beställde en från Betón först men den var för liten och så skulle jag beställa en likadan fast större på nätet från Australien. Men då kostade den 500 plus 250 kronor i frakt liksom. Well no. Så köpte eget tyg och sydde på frihand. Målade av en t-shirt och ett par byxor. Den blev inte heeelt perfekt på kanske men det funkar verkligen. Sydde i ett tunt, mjukt bomullstyg som heter "muslin". Beställde faktiskt det på nätet då jag inte hittade ett sådant i butiker häromkring.
 
Vad tycks??:D
 
 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2018-02-07 21:37:38

Grymt imponerande!!! Vad kreativ du är! :)

Svar: Tack Emelie!:D vad glad jag blir! Lite imponerad av mig själv faktiskt haha!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela