Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Smart underlägg för ditt barn

Publicerad 2018-02-08 12:50:00 i Espen 2 år, Materiella ting,

Inlägget innehåller en annonslänk.
Detta härliga underlägg beställde jag och fick hem häromdagen. Det ligger still där det ska och går att diska i diskmaskinen. Vad mer begär man?? Det kommer från märket "We might be tiny".  Insett det senaste hur skitigt det faktiskt blir när lillen äter hehe. Syntes inte så mycket på vårt mörka bord först men när underlägget kom på plats, ja då spärrades ögonen upp. Espen är ju för övrog helt kär i sina små trädjur också. Han badade med leoparden och den var som dem flesta katter, den tyckte nog inte om att bada... Blev lite missfärgad tyvärr. Tallriken och pipmugen från Design Letters hänger troget med. Den pipmuggen är perfekt för fil. Litet tips från coahen. Inget dropstopp och lite större hål än vanligt. Så den har blivit "Fil-muggen". Finns bl a att hitta här! 
 
Nu tar Espen sin powernap här hemma och min dator dör om typ 30 sekunder! Hoppas ni har en helt fantastisk torsdag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela