Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Ranunkel och en härlig dag

Publicerad 2018-02-22 21:47:00 i Blomster, Livet, Livet,

Älskar denna bukett jag köpte häromdagen!
Vilken härlig dag vi haft idag! Vi tog det riktigt lugnt imorse. Espen vaknade med Sebbe men han låg kvar i sängen ett tag så jagt kunde snooza lite iallafall;) Var heeeelt slut när hans "HEEEJ" kom imorse haha. Han är så himla go när han vaknar. Aldrig ledsen. Petar mig i ansiktet och säger "Mamma, mammaaaaa". Haha så gullig verkligen.
När vi hade ätit frukost, pysslat här hemma lite, tagit emot paket här hemma då skulle Espen sova en stund. Var ändå tvungen att handla lite hem så då fick han sova en stund i bilen. När han vaknade gick vi in en snabbis på Elins Esplanad.
Där träffade vi Jennifer, Leona och Malin som fikade. Espen var dock inte så sugen på att sitta ner och var hungrig så vi blev tyvärr inte långdragna. Men när vi kom hem och hade ätit lunch kom Jennifer och Leona och fikade och lekte. Supermysigt!
Sen var det dags för kvällens bad och gröt samt matlagning! Eller jag matlagning och matlagning... Värmde en gryta från frysen och gjorde potatismos;) Nu är det Bron på schemat som vanligt. Blev lite popcorn och fanta också. Ätit chokladbiskvi, chokladboll och mazarin idag. Why stop now liksom?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela