Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Middagstips - Enkel nudelsallad med kycklingspett marinerade med jordnötssås

Publicerad 2018-02-20 08:42:54 i Mat är gött, Veckans matsedel,

På menyn igår var det, så som rubriken lyder, nudelsallad med kycklingspett marinerade i jordnötssås! Vi satt och bläddrade i våra kokböcker här hemma i söndags och då såg Sebbe detta recept. Det blev väldigt mumsigt och fräscht! Så vill du testa detta hemma kan du klicka in på länken här! Vi glömde ananasen men det var gott ändå och går väldigt fort att göra när man väl kommit in i det!
Sjukt fräscht och en bra start på veckan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela