Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

In our new linen

Publicerad 2018-02-25 07:43:00 i Materiella ting, Vårt hem,

Inlägget innehåller annonslänkar.
Lilla godingen! Det var svårt att fota våra nya sängkläder igår kan kan jag lova;) Denna lilla mannen finns med på 90% av bilderna och på dem flesta andrfa är det en liten hand eller liknande haha. 
Och hur underbara är inte dessa fina lakanen?? Dem finns här om du(annonslänk)är intresserad! Är verkligen så kär i dessa. Om man nu kan vara det i påslakan? Hehe oops. 
Blandade upp med rosa örngott i satin. Grönt och rosa är ju riktigt fint ihop tycker jag. Sängen ser lite ut som en krispig vårbukett av tulpaner. Satin är ju även det bland det skönaste att sova i. Sebbe älskar satinlakanen jag bäddar med. Men tycker linne är mycket snyggare hehe så blir oftast det... Dessa fina rosa örngott finns här och i en massa fina färger. Satinlakan är det som gäller om man vill få den där härliga hotellkänslan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela