Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Hänt i dagarna

Publicerad 2018-02-22 09:18:31 i Livet,

Igår blev jag bjuden på en riktig smarrig frukost hos mamma. Åt lunch väldigt sent sen kan jag lova. Vi var helt proppmätta!
Igår kväll klippte jag Espen och det blev så himla fint och gulligt! Gick jättebra framför Paw Patrol som är nya favoriten här hemma. Han tyckte det var lite obehagligt när jag klippte i nacken och runt öronen men överlag gick det kanon! Sedan var det ju bara att dra fram dammsugaren och direkt ner i badkaret haha.
Vann även en instagramtävling igår. Kunde man ens göra det?! Vann iallafall detta fina citrusträdet:D Dock får det stå på jobbet ett tag då det skulle stå kyligt. Vi har ju så satans varmt hemma så hade dödat den med en gång...
I tisdags var vi hos tandläkaren. Det var Espen som skulle på sin 2-årskontroll. Allt såg superfint ut men hade hade lite bett från nappen. Han har den inte så mycket längre direkt heller så är inte orolig. Bara när han ska sova.
 

Kommentarer

Postat av: Moa Håkansdotter

Publicerad 2018-02-22 13:00:53

Vad härligt att du vann en Instagram-tävling! Fint pris du fick! x

Svar: Ja eller hur!! Så glad!:D
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela