Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Glad Alla hjärtans dag!

Publicerad 2018-02-14 21:28:20 i Espen 2 år, Gomspalt,

(null)
Vill kika in och önska alla en riktigt trevlig kväll! Eller ja den är ju nästan slut men ändå! Vi har haft det supermysigt med god mat och en massa gos hela familjen❤️

Idag har jag och Espen varit hemma för det mesta. Vi gjorde lite ärenden och hälsade på pappa Sebastian på jobbet. Alla var så gulliga och frågade om Espen mådde bra osv ❤️ Efter det sov han och vi fortsatte leken hemma. Han är väldigt pigg och nästan sig själv vilket är underbart. Men han äter ju inte riktigt som vanligt. Märks att han spyr på allt flytande nu. Men imorgon är det dags för mjuk mat och jag tror han kommer dö av lycka vid frukosten. Smörgås med extra ost. Mmmmmmm!  

Han vaknade flera gånger inatt. Han bajsade och ville ha mjölk hehe. Hans vilja är min lag liksom!  Har precis nattat honom nu. Hoppas han sover lite bättre inatt. Vi måste ställa klockan för hans smärtstillande så ska upp vid 2 igen. Vill inte att han ska få ont emellan liksom. 

Kramis!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2018-02-15 15:20:22

Så himla fina!

Svar: Men eller hur!!!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Lisa Tell

Publicerad 2018-02-15 16:30:00

Ääälskar din blogg Lisa! Skönt att Espen mår bra. Kram

Svar: Naaw! Du fattar inte vad glad jag blir när du säger det!<3 Ja så himla skönt<3 Hoppas allt är bra med dig finis. Kram
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Enna

Publicerad 2018-02-15 19:02:13

Vilken härlig bukett😍😍

Svar: Visst är den ljuvlig !!:D
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela