Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

...

Publicerad 2018-02-05 20:17:14 i Veckans matsedel,

Veckans matsedel är här om inte lite sen! Men bättre sent än aldrig hehe. 
Måndag: Idag har vi ätit falukorv i ugn med potatismos och ärtor till.
Tisdag: Då blir det smörgås och fil då det blivit lite sent med middag efter 20 när Sebbe tränar. 
Onsdag: Då blir det kött och sallad till det.
Torsdag: Hemmagjorda köttbullar med kokt potatis och gräddsås.
Fredag: Får vi se som vanligt!
 
Blev en avskalad "Veckans matsedel" hehe. Nu ska vi fortsätta se andra avsnittet av Bonufamiljen. Så glad att det kommit en andra säsong!! Och vet ni vad!? Vi har fått en ny operationstid för Espen och det är redan på måndag! Så skönt att det blir gjort alltså. Kommer gå så bra. Då får vi jobba som ett team hela familjen i ett par veckor.
 
- Blir så glaf när ni trycker på det lilla hjärtat<3 d
 

Kommentarer

Postat av: Frida G Svensson

Publicerad 2018-02-06 10:14:15

vi ska storhandla idag! jag är sugen på en vecka med husmanskost!

Svar: Så sjukt bra att storhandla alltså! Åh vad smarrigt!!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela