Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

En gåva från min man

Publicerad 2018-02-15 20:39:00 i Blomster, Livet, Livet, Materiella ting,

 
Gårdagen var så himla mysig! Sebastian slutade lite tidigare och handlade saker till middagen. Och så kom han hem med en helt sjukt stor bukett med dem finaste blommorna ever! Eller vad säger du?? Resten av kvällen öppnade vi en flaska champagne, jag drack bara ett glas, och firade inte bara alla hjärtans dag utan även vår bröllopsdag! Det blev hemmagjord bearneise och entrecote med en massa smarriga grönsaker. Den bean blev den bästa vi gjort alltså, okrydd! 
Idag då? Då har min fina mamma varit hos mig och Espen. Vi fikade på semla, åt pajlunch hon hade med sig och hjälpt mig med ett nytt syprojekt! Espen lyckades vi inte få att somna så han var ganska grinig. Hade jag också varit hehe... Men han somnade i vår säng efter ett bad och en flaska välling strax innan 19. Så nu har vi käkat mat och ser på andra säsongen av Bron. Hur bra är inte det eller?!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Rebecca Adnell

Publicerad 2018-02-15 21:06:18

Himla fin bukett!

Svar: Eller hur! Så drömmig!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Cassandra

Publicerad 2018-02-15 21:38:15

Men åh wow så fint!

Svar: Tack! Blev såååå glad!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Sara Ekman

Publicerad 2018-02-19 19:37:41

Åh så vackra!!

Svar: Ja eller hur! Så fantastiska!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela