Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Birgitte Bardot

Publicerad 2018-02-28 08:50:00 i Vårt hem,

Inlägget innehåller annonslänkar.
Hello there sunshines! Varit riktigt kallt dem senaste dagarna. Igår sken solen hela dagen och det var ju alldeles underbart! Idag skiner solen med sin frånvaro dessvärre. Vi har elektriker här som förbereder för fibern som komma skall. Den skulle egentligen vara igång innan jul... Skövde nät alltså.. Men men! Vi kämpar på med vårt mobila bredband och bristen på vanlig tv. Haha helt sjukt vad "snål" man blir med internetet när det rinner mellan fingrarna. Inget nyhetsmorgon som kan stå på i bakgrunden här inte!
På tal om dessa bilder så fick vi hem lite nya tavlor förra veckan. Lite surt att typ 3/5 tavlor vi beställde var på 20% några dagar senare hehe. Men denna är vi supernöjda med! Gjorde detta mysiga hörn med hjälp av saker vi hade hemma. Köpte den naturfärgade korgen bara så att vi kunde slänga undan Espens alla leksaker när dem inte användes. Han har börjat hålla ganska bra ordning själv faktiskt. Slänger inte fram precis allt längre. Uppskattas av mig iallafall;) Den fina skänken var det nära på att jag la ut på blocket då den bara stod och samlade damm. Men nu fick den sig en fin plats igen! Och den lilla ljushållaren blev jag lite kär i också så den hängde med hem från Hemtex hihi.
Igår bloggade ju inte jag hehe. Glömde det lite. Flängde runt en del. Glömde högrev när jag storhandlade häromdagen så var och handlade det. Råkade komma hem med några gröna växter från Ica också. Ooops! Blev dyrare än vad det var tänkt. Lämnade även in två påsar med kläder till insamling. Och sedan blev det sovdags för Espen. Han somnade i bilen på vägen hem. Lyckades bära över honom till vår säng. Så tog jag en dusch medan han sov. Vi skulle nämligen få besök av min gamla klasskamrat Sara. Var supermysigt att sitta och fika i soffan och prata om allt mella himmel och jord med henne<3 Rätt som det var hade det gått tre timmar och det var dags att göra kvällen här hemma!
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2018-03-01 09:32:54

Skitsnyggt!! O jag älskar ju den där skänken så schuuuu att du inte gjorde dig av med den!

Vet, Hemtex leverar ;)
Kram!

Svar: Ja jag kände det sen haha:D
Every time;)
KRAM
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela