Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

2-årstrots

Publicerad 2018-02-10 11:02:07 i Espen 2 år, Gomspalt,

(null)
Yes vi kan nog konstatera att den är här. Det har blivit en ökning av missnöjda miner här hemma när det inte får göras som den lille vill. Ena stunden får man ett slag mot sig och nästa så kommer han och ska upp i famnen och ska gosa. Det ska ätas ena sekunden och den nästa flyger det ärtor över matbordet. Och en annan vill ibland slita av sig håret mellan gråten och skriken😅 Sedan kommer stunderna när allt är värt det. Det är ju lätt att tänka så när han sover som en liten ängel iallafall😉 skämt åsido! Tycker Leila beskrev det väldigt bra på hennes post här! Som förövrigt har ett såååå fint konto och ska snart få sitt andra barn! 

Vi kör ett megaröj här hemma idag. Vi åker till Göteborg imorgon och sover på hotell natten till måndag som är operationsdagen för Espen.  Skönt att slippa komma hem till ett kaos. Det ska fastas och allt så skönt att slippa åka från Skövde mitt i natten. Sen ska förmodligen jag sova kvar på hotellet resten av dagarna då Sebbe blir den som bor med Espen denna gången. Vi är supernervösa men försöker vara positiva! 
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela