Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Beige linen

Publicerad 2017-10-29 09:47:00 i Vårt hem,

Inlägget innehåller en annonslänk.
Åh vad vi sover gott i vår säng alltså. Både jag och Sebastian sa igår när vi la oss att det var vårt bästa köp någonsin! I veckan som var köpte jag även gigantiska kuddar som är 100x70 cm så att man får en riktig hotellkänsla i vårt sovrum. Nu känns den sådär fluffig och underbar! 
 
Fick även hem nya sänglampor i veckan samt det randiga överkastet. Dessa är från Zara Home! Och det krinklade grå-beiga är från Hay. Riktigt nöjd med det! Vad tycks?
 
Förövrigt har vi vinkat hejdå till pappa Sebastian som åker till Spanien idag för en jobbresa. Åh vad vi kommer sakna honom... Vi som redan är lite krassliga också haha. Känner mig lite ynklig men det är ju bara att bita ihop. Man har inte tid med att vara sjuk när man har barn. Speciellt inte när man är själv med ett sådant i tre dagar eller vad säger ni?;) Har precis pratat med min pappa nu och vi ska hem till mina föräldrar och äta lite lunch vid 12 iallafall vilket blir mysigt!
 
Önskar er alla en fin söndag<3

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2017-11-10 13:28:17

Wow, vilket fint sängbord! :D

Svar: Tack! :D jag älskar det!!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Tess

Publicerad 2017-11-10 13:28:17

Wow, vilket fint sängbord! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela