Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Tre från igår

Publicerad 2018-03-17 09:47:26 i Livet,

Började sy på en födelsedagspresent till Espens kusin. Så roligt! Testar att sy in ett foder av muslintyg som är sådär mjukt och gosigt som ofta gör tills barnfiltar. Fortsättning följer! Och som jag skrev på instagram kan jag verkligen tänka mig att sy på beställning så gå in på min instagram och skicka ett meddelande om du är sugen på en till ditt barn! Finns chans att välja färg på tyget och fodret själva om du vill. HÄR FINNS MIN INSTAGRAM! FÖLJ GÄRNA<3
 Vi hängde hos Jennifer och Leona större delen av förmiddagen. Vi fikade och pratade ikapp om husbygge och dylikt. Espen lekte mest för sig själv och radade upp bilar på rad lite varstans haha. Så duktig! Helt plötsligt slog klockan 13 och vi behövde åka hem för att Espen skulle få sova samt att jag behövde åka till tippen, handla, hämta paket osv. Vi köpte med oss vego-nyheterna från Maxom mumsade på hemma!
Espen sov bara på vägen hem i bilen och var vaken till ca 20 igår kväll. Tänkte att han kanske skulle vara lite wrong i sängen men han somnade nästan så fort han la sig ner. Trodde han låtsassov haha, vilken han gör för att skoja ibland, men efter ett tag började han snarka lite lätt. Då brände vi av ett avsnitt av Bron innan vi blev helt slut vi också. 
 
Denna morgon har jag städat då dammråttorna på övernåningen invaderade. Försöker dammsuga minst en gång i veckan iallafall. Men jag typ fyllde dammsugare?? Måste vara att våra kläder och allt hänger framme eller? Mycket tyg brukar ju damma. Aja det är väl bara att dammsuga och se glad ut, Mvh Svettig Morsa. Men nu är tvätten struken så att jag slipper det imorgon. Sebbe jobbar idag och ska spela match i Skara senare som vi ska kika på! Nu ska jag försöka få på mig och ungen kläder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela