Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Lyxig tacos, typ

Publicerad 2018-01-07 11:07:58 i Livet, Mat är gött,

(null)

(null)

(null)
I fredags blev vi bortbjudna och fick stoppa i oss ett helt fantastiskt långkok. Till det fanns det guacamole, mangosalsa och en massa mer. Muuuums var det!!! Fick såklart en helt sjuk matkoma då det inte gick att sluta äta haha. Till efterrätt blev det små mandelbåtar (tror jag) med en klick grädde och sylt. Också mumma!! 

Nu har vi intagit en frukost framför nyhetsmorgon och städat en hel del här hemma. Sebbe tog tag i dammsugaren på eget beslut, helt sjukt jag vet😂 Klockan 13 kommer en som ska köpa vår rosa sänggavel och efter det ska vi dra oss mot Göteborg och en natt på Plaza. Vi bokade en tidig middag på Nonna ikväll. Ska bli så mysigt och gott! Och imorgon väntar en heldag på Sahlgrenska!

Puss och kram på er! Hoppas ni haft en härlig helg! Solen skiner i Skövde och vi älskar det!

- Blir överlycklig när ni trycker på det lilla hjärtat! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela