Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Hjärtan på ett snöre

Publicerad 2018-01-04 22:21:03 i Gomspalt, Livet,

Inlägget innehåller adlinks.
Just nu får min fina Kerstin Tillberg-kopp agera kruka åt våra hjärtan på tråd. Den fick vi i inflyttningspresent av pappa<3
 
Igår städade jag och rensade lite i köket, såpade in vår kalkstensbänk osv. Alltså såpa... gick loss i hela huset sen. Luktar så gott och naturligt! Möblerade om i alla fönstrena på nedervåningen också. Terapiiiii! Kände ju att vi behöver gardiner i tv-rummet nu. Kollade på det idag faktiskt men behövde 14 meter tyg och på rullen fanns bara 13... Såklart haha. Men kommer nog på måndag och på tisdag ska vi börja sy! Wiiie! Tunna vita underbara gardiner. Framför mig ser jag denna soffa med matchade fåtöljer i vårt tv-rum dock. *Övertalningsmode på* hehe.  
 
Och nu när jag säger att jag ska hämta tyg på måndag inser jag ju att jag inte alls kan hämta tyg då. Ska ju till Sahlgrenska med Espen. Morsan med koll haha. Vi ska nog faktiskt boka en natt i Gbg söndag till måndag. Dels för att slippa stressen på morgonen och dels för att skapa en mysig kväll innan så att det inte bara blir jobbigt med en hel dag på sjukhus. Låter väl vettigt?? Om någon annan har bra sjukhustips åt barn får ni gärna berätta! Espen hatar bl a att titta i öronen även fast det inte gör ont. Så hemskt varje gång att behöva hålla fast honom:( Blir helt hysterisk älsklingen...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela