Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Här hänger vi idag

Publicerad 2018-01-16 13:15:51 i Livet, Vårt hem,

Precis fått Espen att somna, tog en sväng med bilen don´t hate me, och jag ska greja med lite grejer på datorn tänkte jag. Agnes åkte härifrån för en stund sen eftger en spontanfrulle ihop<3 hon var ledig idag så det passade så bra att hon kom hit en sväng. Så mysigt<3 För övrigt är det ju så kallt ute, lite därav att jag åkte en sväng med Espen. Ville inte att han skulle sova i vagnen då hans åkpåse är för liten. Fick låna en av Sebbes mamma också men den räckte inte riktigt heller till. Blir så knöligt med skorna osv. Jobbigt ibland att ha en liten som är lång haha. 
 
Jag har fortfarande på mig min mysdress/pyjamas och har inga vidare planer att ta mig ur den de närmsta timmarna heller! SÅ SKÖNT! Kallt ute och varmt och mysigt inne! Borde kanske göra mig en cappuccino eller varm choklad medan bubbis sover kanske. Sen är det ju dags för lunch och sen ska jag och Sebbe lämna Espen i Skara och åka till Jönköping för ett suuuuuperhemligt möte ;))) Hehe dem som vet dem vet! Update kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela