Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Gårdagen

Publicerad 2018-01-03 08:03:29 i Livet, Livet,

Tillbaka till vardagen nu efter julledigheten. Sebbe är tillbaka på jobbet och jag och Espen försöker kommer tillbaka till vardagsrutiner. Igår tog vi det himla lugnt på förmiddagen. Vi åt en lugn frukost och myste, sedan tog han en rejäl lekstund och jag passade på att läsa ut min bok, "Allt eller inget". En härlig feel-good-bok! Liiite antiklimax och cheesy slut men överlag var det en bra bok om romans, sex, feminism och kroppspositivitism! Längtade verkligen till varje stund jag fick läsa den. När klockan närmade sig sovdags för bubbis tog vi en promenad med vagnen till stan. Behövde köpa en familjealmenacka och nya gardiner till gästrummet. Kom även hem med en ny bok i form av "Begynnelsen". 
När jag stod och pratade med Tina på La Rami somnade Espen och vi promenerade hemåt. Köpte med mig sushi på vägen. Spillde såklart ut all soja innan jag hann äta nåt haha... Men men! Sen var det galet svårt att få liv i Espen. Han har haft så konstiga sovrutiner över jul och nyår. Men till slut blev det lunch för honom också! Resten av dagen busade vi hemma, hängde gardiner och fick ett snabbt besök av mamma och Marie. Kvällen avslutades med en härlig promenad med Agnes<3 Och så blev det Beck i soffan med maken och hans goda paneng-gryta!
 
Hoppas ni får en sjukt härlig onsdag! Det blir Andys äventyr här en stund till innan vi tar tag i denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela