Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Perfekt patina och en underbar bukett

Publicerad 2018-02-06 13:42:35 i Blomster, Vårt hem,

I lördags gjorde jag mina naglar och passade sedan på att köpa med mig en härlig bukett hem. Blev så nöjd med denna som bästa Steffi fixat på Bellas Blommor. Och hur fin är stolen jag köpt??? Var inne i en butik här i Skövde som har både gammalt och nytt. Egentligen var detta en stol att ha fina varor på men frågade snällt om den var till salu. Och för 200:- blev den min! TJOHO! Älskar att den är perfekt sliten (enligt mig iaf).
Idag är det tisdag och denna dag började med feber för lilleman. Alltså hur typiskt är inte det?? Fick operationstid igår och idag blir han dålig... Ska ringa Sahlgrenska och se vad dem tycker. Han är fullt frisk för övrigt. Ingen rinnande näsa ens. Än iallafall...
Sebbe var hemma och åt lunch med oss för en stund sen<3 så mysigt. Han tränar ikväll och har möte så blir inte nån tid emellan där med oss. Så detta blev perfekt. Espen har jag lyckas natta för en middagslur i vår säng. Han ska få sova lite längre idag än vad han brukar då han är sjuk. Annars gör inte vi så mycket idag. Är riktigt kallt ute också så vi har bara hämtat ett paket och handlat knappar till en byxdress jag håller på att sy till lillen. Vi kanske bakar lite bullar sen eller dylikt. Lite segt att vara hemma en hel dag. Brukar kunna spä ut dagen med att kanske behöva handla lite osv. Finstädade i och för sig badrummet imorse. All tvätt blev klar igår. Men som sagt idag blir vi hemma med en massa mys bara. En Astird Lindgren-film kanske får åka på tv:n senare. 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: fredrikapavinden

Publicerad 2018-02-06 16:59:16

Superfin stol och bukett! Och extra fina ihop! Det är så härligt när en hittar nått en verkligen gillar!

Svar: Ja men så är det ju verkligen! Letat i ett halvår efter en pall med samma slitna look men fick nöja mig med en stol!:D
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Emma

Publicerad 2018-02-06 20:45:23

Åh vilken härlig bukett och fin stol! 🌸🌸🌸

Svar: Verkligen så nöjd med både stolen och blommorna:D
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela