Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Matsedel vecka 8

Publicerad 2018-02-19 17:56:05 i Mat är gött, Veckans matsedel,

 
Haha antingen blev denna matsedel lite gullig eller riktigt ful. Lägger iallafall upp den! Detta ska vi äta denna veckan och först ut är kycklingspett med jordnötssås då. Ett recept från Jamie Olivers kokbok. Spännande!
 
Har för ett tag sedan sagt hejdå till Alfred som var här och lunchade och tjötade. Riktigt nice! Vi snackade mycket miljötänk osv som jag gillar! Mer sådant! Annars hoppas jag att alla har en riktigt snajdig måndag! Det har verkligen jag haft. Espen har ätit sin kvällsgröt och så ska vi nu ta en dusch och få på pyjamasen tänkte jag. Han har varit lite svårnattad och får ikväll vara med lite längre tänkte jag. Jobbigt när en står med mat som blir kall och den andre kämpar med att få lilleman till sömns. Han traktor.bok brukar funka men inte dem senaste dagarna. Det är bara att fortsätta försöka! 
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela