Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Uppdate - Badrum

Publicerad 2017-09-30 09:00:00 i Renovering, Vårt hem,

I veckan började det kaklas i vårt badrum. Vi är inne i sista etappen mina vänner. KÄMPA!! Han som kaklar har jobbat på riktigt bra och jag hoppas att vi snart har ett "master bathroom". Just nu trängs vi på 1 kvadratmeter om kvällarna hehe. Men det är mysigt också!

Hoppas att den inbyggda spegel blir snygg! Är väldigt nöjd över att vi gjorde en duschvägg med inbyggd hylla också. Så man slipper ha schampo osv på golvet. 

Som ni ser på sista bilden så är det bara kaklat halvvägs ner. Det som är kvar ska nämligen vara täckt av pärlspont. Så att det blir lite värme i rummet och inte bara en massa vitt kakel. Panelen ska vara samma färg som den modul vi ska ha. Och ni ska se bänken som ska sitta på modulen. Omg. Jag säger då det. Hej hej Cararra-marmor och dubbla underlimmade hoar😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela