Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Två härliga nyheter på väg till oss

Publicerad 2017-09-04 09:34:00 i Materiella ting, Renovering, Vårt hem,

Inlägget innehåller annonslänkar.
Denna underbara matta ska få flytta in i vårt nya sovrum hade jag tänkt mig! Den går åt det grå hållet vilket jag tror blir superfint till våra väggar! Och sängborden har jag visat för längesen och sa att dem var så fina. Nu tog vi slag i saken och beställde dem! Kommer bli så fint hoppas jag hihihih.
 
Taggad på inflytt eller?? Ehm ja! Och vet ni vad? Om allt går väldigt smidigt till nu i veckan som kommer så kan vi kanske ta in ett städ redan veckan därpå. Vore så skönt om bänskivan till köket hinner komma typ onsdag och att dem hinner kakla bakom spisen. Då ska bara spisen kopplas in. Sedan behövs det städas då det är byggdamm överallt. MEN SEN! Då kan vi kanske använda vårt underbara kök. Men allt går väl åt pipsvängen nästa vecka också hahah. Nej jag skoja.r Allt går bra. Men önskar högt att vi kan flytta in och sova i lägenheten ett par nätter innan vi åker till Italien nästnästa vecka:))
 
Kramis på er och hoppas att du som läser detta får en riktigt trevlig måndag! Idag är det första dagen som jag och Espen är utan Sebastian. Vi får väl se hur det går ;)
 
- Glöm inte pusha hjärtat om du gillar inlägget<3 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela