Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Tre från denna dag

Publicerad 2017-09-24 19:40:17 i Livet, Renovering, Veckans tips, Vårt hem,

När hela köket var uppackat och städat var jag tvungen att knäppa en bild på detta mäktiga kök! Underbara rosor som mamma och pappa hade med sig igår också🌸

En bild från när vi åt middag tidigare idag. Blev en riktig götyemiddag i sann Larsson-anda! Dvs chicken wings och pommes😉 här är då vår matsal för sen som inte förstod det. Vi har inget matbord i köket utan kommer äta här! Just nu är det bara ett bord och stolar som står härinne haha. Lite tomt och så ekar det. Men det blir väl bättre med tiden! Vi har kollat på lite sidobänkar att ha längs med ena väggen samt matta och gardiner!

Espen tyckte det var roligt att stå i fönstret i köket och se på när pappa slängde lådor😘 förutom dessa grejer så har vi packat upp en hel del. Bl.a. tvättstugan med alla lakan, handdukar och träningskläder. Känns skönt! 


Vad har ni gjort denna regniga söndag?

Glöm inte trycka på hjärtat om ni tycker om inlägget❤️

Kommentarer

Postat av: Isabell Hedberg

Publicerad 2017-09-24 20:51:22

Så vackert kök! Och vilka rosor sen! :D
Hoppas du har haft en fin helg :)
Kram!

Svar: Tack fina du😃 det har jag! Hoppas du också haft det! Kramis
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela