Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Sneak peak - Master bedroom

Publicerad 2017-09-21 20:19:00 i Renovering, Vårt hem,

Inlägget innehåller annonslänkar.
 

Idag mina vänner😍 Idag har jag och Jennifer plus våra barn kört heeeela dagen i lägenheten. Vi tömde vårt sovrum på typ allt. Dammsög och torkade golvet och sedan började vi möblera. Vi bäddade vår säng och packade upp nya sängbord, nya lampor och ny matta. Det blev en så sjukt härlig hotellkänsla! Sååå fint och jag längtar tills vi får sova i den. På bilden över får ni dock bara en liten sneak peak😉 Överkasten är från Hemtex och finns här!

 
Men visst ser det härligt ut??

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-09-21 20:48:10

Det ser jättehärligt ut! Lampan är superfin, varifrån kommer den? :)

Postat av: Maggie Bergius

Publicerad 2017-09-21 20:49:10

Det ser jättehärligt ut! Lampan är superfin, varifrån kommer den? :)

Svar: Tack ska du ha! Ja visat är den! Den har jag köpt på Store i Göteborg!:)
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Emelie

Publicerad 2017-09-21 21:13:35

Superfint!

Svar: Tack!!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Nathalie Isaksson

Publicerad 2017-09-21 21:48:17

Det ser jättemysigt ut och lampan är ju bara så himla fin!

Svar: Tack snälla du!! Ja är helt kär i den😍
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Josefine

Publicerad 2017-09-21 22:03:53

Men sååå fint 😍

Svar: Åh tack Josefine!😍❤️
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela