Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Sneak peak kitchen

Publicerad 2017-09-06 19:18:21 i Livet, Renovering, Vårt hem,

Idag var jag och Espen och åt lunch med mamma och min syster. Sen åkte vi till Skövde och kollade in bänkskivan i köket som kommit på plats! Nu ska det kaklas bakom bänken och sedan målas klart då. Så är bara spisen kvar att kopplas in. Sen tror jag att det är helt klart. Så nice! 

Sen är det en massa andra bekymmer som leder till att vi inte kan flytta in än men det kan jag tråka ut er med imorgon😘 

Ursäkta att inläggen varken blir många eller fylliga men känner mig lite i kläm just nu när vi inte har våra grejer typ. Är det nåt ni önskar få in i bloggen nu i ett par veckor? Kommentera GÄRNA nåt ni vill att jag tar upp! Man kan ju faktiskt kommentera anonymt också😘

- Glöm inte att trycka på hjärtat om ni gillar inlägget❤️ -

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2017-09-06 23:12:08

Berätta gärna lite mer om er , espen, tankar inför framtiden (typ förskola) och sånt. Det är kul att läsa! 😀

Svar: Tack för din input!<3 Det ska jag försöka få med :D
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Maria

Publicerad 2017-09-06 23:34:22

Oooh bänkskivan! 👌🏻 Så jäkla fin!

Svar: Tack ska du ha! Vi blev dock liiite besvikna på den då det är kalksten och det inte händer så mycket i mönstret. Men förhoppningsvis kommer vi att slita den snyggt!;)
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela