Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Slipade golv

Publicerad 2017-09-08 10:05:13 i Renovering, Vårt hem,

Skriv inläggstext 

Nu är äntligen golvet slipat i hallen också. Nu ska det vattnas och oljas och bli mörka och fina😍 Ber till gudarna att allt går som det ska och då ska golven vara klara senast tisdag! Kommer bli så fint! Visst är det fint med den stora trappan vi har? Sådana här bilder jag pinnar på Pinterest och snart ska vi bo i detta vackra hem. Overkligt! 


- Glöm inte att trycka på hjärtat om du inte tröttnat på renoveringsbilde😘 -

Kommentarer

Postat av: Fröken Träd / Gripenhjärta

Publicerad 2017-09-08 13:36:12

Oj! Det där kommer att bli riktigt fint när det blir klart, :-) Lycka till!

Svar: Tack snälla du <3
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela