Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Shopping med mamma

Publicerad 2017-09-11 16:37:04 i Livet, Materiella ting,

Haha ja oj oj oj vad det shoppats idag! Tanken var först att jag skulle träffa elektrikern och kolla efter en tröja på Gina Tricot. Men det blev en heldag på Elins Esplanad istället 😂

Vi började med lunch på Waynes. Jag åt grillad smörgås och Espen åt pirog. Han pillade dock ut bönorna och åt upp dem mest.  Det var så himla härligt att sitta ute så ensam med Espen. Satt och pratade och vinkade till folk som gick förbi osv. Godingen❤️

Istället för en topp på Gina så gick jag lös totalt. Tog med mig huuuur mycket som helst in i provrummet men som tur var passade tre saker och dessa köpte jag. Supernöjd! Så hittade jag underkläder på Lindex som matchade för en gångs skull🤘🏽 Två par solbrillor som var på rea. Riktigt fab och Celine-liknade verkligen! Tips! 65:- kostade dem. Sist men inte minst handlade jag ett läppstigt och maskara av Agnes och ett underbart "Dream big"-halsband hos mina blomtjejer! 


Efter denna dag med morsan blir man så trött som på bilden haha. Får nog väcka honom strax dock annars somnar han nog aldrig ikväll....

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2017-09-11 22:47:43

Supernyfiken på solglasögonen såklart :) Bild!!

Svar: Roligt😃 ska försöka få upp dem under dagen!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Bella

Publicerad 2017-09-13 10:54:27

Kan du inte visa det du shoppade på Gina? 😍

Svar: Jo absolut! Går det bra med bilder från deras hemsida eller vill du se det irl på liksom?;) är inte så duktig på outfitbilder direkt😂
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela