Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Jakten på barstolar

Publicerad 2017-09-25 09:44:30 i Materiella ting, Vårt hem,

Inlägget innehåller annonslänkar.
Vi är på jakt efter barstolar att ha i köket runt vår köksö. VI har spanat in dessa barstolar med ryggstöd ett tag nu. Dock funderar jag lite på om det vore smidigare med pallar så att man smidigt kan skjuta dem under bänken när man inte använder dem. Ett ryggstöd kommer ju alltid sticka upp.
Denna svarta pall i trä är ju superfin! Min svägerska har denna fast i naturfärg. Pallen till höger är också riktigt snygg!
 
Någon som har erfarenhet av barstolar med eller utan rygg? Tar mer än gärna emot smakråd!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2017-09-25 12:20:00

Jag skulle nog tänka på funktion i första hand. Vad som är skönast att sitta på osv. Om ett tag är Espen så stor att han kommer vilja sitta där och då skulle nog jag känna att det vore tryggare med ett ryggstöd :)

Svar: Ja precis det var så vi tänkte också!!:)
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Emelie

Publicerad 2017-09-26 16:50:29

Vi har haft både ock och med rygg är verkligen bättre för barn ☺️ Tror Ebbes skador minskade med 75% när vi bytte från barpallar till barstolar vid köksön i radhuset. 😂

Svar: Haha oj såpass?? Ja jag beställde dem med ryggstöd imorse faktiskt 😃👍🏽
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela