Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Italian lunch

Publicerad 2017-09-16 16:20:23 i Livet, Mat är gött, Resa,

Goooood eftermiddag! 


Vi befinner oss nu i Sirmione. En mysig stad på halvön som går ut i Gardasjön. Vårt hotell är helt magiskt lyxigt. Ska visa bilder senare. 

Idag har vi strosat runt staden, åkt båttur och ätit en väldigt trevlig lunch. Jag åt pasta och Sebbe pizza. Hans pizza var mycket godare än min pasta hehe. Men snäll som han är delade han med sig😏


Det regnade igår när vi kom fram och imorse var det kallt och molnigt. Men nu har det spruckit upp så vi ligger just nu vid poolen och vilar! Försöker bli hungriga igen efter en trerätters lunch...

Tryck på hjärtat om ni tycker om inlägget❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela